Teknisk support

Når våre selvhjelpsressurser ikke er nok.

Her kan du kontakte teknisk support

Du finner ressurser for selvhjelp i vår kundestøtte-seksjon - som FAQ, manualer, instruksjonsvideoer og tips. Med vårt interaktive kontaktskjema kan du kontakte teknisk support hvis du ikke har funnet svarene som løser problemet ditt.

Ny forbedret kundestøtte

For å redusere responstiden og forbedre tjenesten vår innen support blir tradisjonell støtte via telefon- og e-poststøtte nå erstattet av et webskjema. Den informasjonen du skriver inn på webskjemaet, blir sendt direkte til personen som er ekspert på området for å hjelpe deg med ditt problem eller svare på spørsmålene dine så raskt som mulig.

Ved akutte problemer utenom åpningstid

Hvis det oppstår akutte problemer utenom vår åpningstid- kontakt nærmeste TrioVing Sikkerhetssenter eller en annen godkjent Låsesmed.

Finn din nærmeste låsemed her

Vær oppmerksom på at enhver produktgaranti og service gitt av en forhandler eller låsesmed kun dekker produktfeil og gjelder ikke feil forårsaket av for eksempel feil ved installasjonen.

Yale teknisk support

Klikk på knappen for å melde fra til vår tekniske support.

Dette blir sendt direkte til en person som er ekspert på det aktuelle området. Yale Support vil raskt se hvordan de skal hjelpe deg best og ringer deg om det er behov for det eller sender deg et direkte løsningsforslag. 

Yale Support åpningstider:

Mandag-fredag: 08:00-20:00
Lørdag-søndag: 10.00-15.00

Hvilket produkt trenger du hjelp med? Velg her:

Yale Doorman Classic (V2N)

Yale Doorman L3

Yale Øvrige produkter