Teknisk support

Når våre selvhjelpsressurser ikke er nok.

Her kan du kontakte teknisk support

Du finner ressurser for selvhjelp i vår kundestøtte-seksjon - som FAQ, manualer, instruksjonsvideoer og tips. Med vårt interaktive kontaktskjema kan du kontakte teknisk support hvis du ikke har funnet svarene som løser problemet ditt.

Ny forbedret kundestøtte

For å redusere responstiden og forbedre tjenesten vår innen support blir tradisjonell støtte via telefon- og e-poststøtte nå erstattet av et webskjema. Den informasjonen du skriver inn på webskjemaet, blir sendt direkte til personen som er ekspert på området for å hjelpe deg med ditt problem eller svare på spørsmålene dine så raskt som mulig.

Ved akutte problemer

Hvis det oppstår akutte probleme - kontakt nærmeste TrioVing Sikkerhetssenter eller en annen godkjent Låsesmed. Selvfølgelig kan du kontakte teknisk support selv om det haster. Vi vil da prøve å svare deg så snart som mulig innen våre åpningstider.

Vi anbefaler at du kontakter ditt nærmeste TrioVing Sikkerhetssenter eller en annen godkjent Låsesmed for raskest mulig hjelp utenfor Yale-supportens åpningstider.

Kontakt TrioVing Sikkerhetssenter eller annen godkjent Låsesmed!

Klikk her for kontakt

Vær oppmerksom på at enhver produktgaranti og service gitt av en forhandler eller låsesmed kun dekker produktfeil og gjelder ikke feil forårsaket av for eksempel feil ved installasjonen.

Yale teknisk support

Klikk på knappen for å registrere en sak hos vår teknisk support.

Yale Support åpningstider:

Mandag-fredag: 08:00-20:00
Lørdag-søndag: 10.00-15.00

Registrer en sak her!